xpliT Skrivet 4 December 2007 Rapport Skrivet 4 December 2007 Varför är det game lobby closed så ofta i CoD 4 multiplayer? Är det en bugg eller? Citera
GangsterTwist Skrivet 4 December 2007 Rapport Skrivet 4 December 2007 vad snackar du om ? :huh: mitt cod4 funkar grymt bra :) Citera
Wave Skrivet 4 December 2007 Rapport Skrivet 4 December 2007 Det blir ju så när hosten leavar, vilket händer ganska ofta när man har den möjligheten till skillnad från Halo 3. Citera
GangsterTwist Skrivet 4 December 2007 Rapport Skrivet 4 December 2007 Det blir ju så när hosten leavar, vilket händer ganska ofta när man har den möjligheten till skillnad från Halo 3.jaha, händer sällan för mig."Till skillnad från halo 3" tycker alla ska ha rätt att leava när dom vill, fast om en host leavar bör man gå ner en rank tycker jag (alltså hosten då ra) Citera
Wave Skrivet 4 December 2007 Rapport Skrivet 4 December 2007 Det går att leava när matchen startat, men då förlorar man en EXP poäng. Citera
xpliT Skrivet 7 December 2007 Författare Rapport Skrivet 7 December 2007 I Halo 3 så spelar det ingen roll om den som är host sticker i matchmaking. Men ibland när det är Intermission... så kommer det upp en ruta som det står game lobby closed och sen så måste trycka på find game igen Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.