GangsterTwist Skrivet 4 December 2007 Rapport Dela Skrivet 4 December 2007 När jag lekte lite med Sandbox2 och satt ut 2 st tornados i island (ö:n), mm och nu får jag inte bort dom. När jag startar Sandbox2 igen så finns dom inte där, fast när jag startar vanliga spelet så är dom där, wtf man. jag vill gärna få bort dom utan att installera om. eftersom jag har lagt ner tid åt sandbox2 mapar och sånt. Några tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 5 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 tack för supporten?????? <_< :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 5 December 2007 Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 vad förväntar du dig? :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 5 December 2007 Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 flytta bort filerna på dina maps sen ominstallera sen lägg dit dom igen då får du behålla dom akrtorna du gjrot Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 5 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 mm jag lista ut det, ganska simpelt, gick in på avinstallerar listan, såg att sanbox och crysis var i olika , så jag ominstallerade bara crysis, så jag har kvar mapsen. Tack endå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.