💬
Logga in
Fuska.se

Tipsa Mig!

37 svar · startad

Nivå 10 · Veteranfuskare
Trådstartare #1

Ska börja lire horde på min kompis server, har spelat rogue och mage förr (70s allså) och har en 49 warrior också...

Mina frågor:

Bäst för arena team?

Lättast levling (60-70)

Roligaste?

Har tänkt på BE-Paladin, men är inte säker, kan lira paladin, så ni vet :) Tipsa mig

Nivå 3 · Lärling

Warlock kanske? Shamans är urkul att levla tho :)

5 Dec 2007

orka shamans, dom deletas i wotlk :)

Nivå 11 · Veteranfuskare

De tas INTE bort i TBC, hur korkad kan man bli? -- Tillbaka till Topic.

Jo, jag tycker också att du skulle prova en shaman.. Aldrig haft en själv med de verkar kul

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

orka shamans, dom deletas i wotlk :)

och du tror att dom deletar alla shamans?
Nivå 10 · Veteranfuskare
Trådstartare #6

Shaman är as tråkigt, kan inte spela dom heller! Tror det ligger mellan Warrior eller Paladin

Nivå 6 · Fuskare

warrior är skit roligt i lvl 40+ om man har bra gear, men då kan dom ju inte heala, så det är ju ett minus, men paladins är bra också, du kan ju kolla lite olika pvp paladin och pvp warrior filmer och se hur det är

Nivå 5 · Fuskare

Paladins är bra för leveling om man speccar retri eller prot

Nivå 6 · Fuskare

retri till 40 sen prot för instances och aoe pulls, sen i 50 tar man retri för dom har ju buffat crusader strike

Nivå 5 · Fuskare

Jepp och enligt mig så speccar man om igen på 60-70 holy och prot för instance

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Shaman är as tråkigt, kan inte spela dom heller! Tror det ligger mellan Warrior eller Paladin

lol, dom kanske är astråkiga för att du inte kan spela dom?
Nivå 10 · Veteranfuskare
Trådstartare #12
↗ till inlägget
↗ till inlägget

lol, dom kanske är astråkiga för att du inte kan spela dom?

typ...

Blir nog paladin eftersom att jag ska lira mest arena pvp

Nivå 5 · Fuskare

För Arena PvP är nog retri bäst skulle jag tro.

Nivå 4 · Lärling

ja tycker att du borde lvla en ny mage :P Fast välj en annan ras en va din andra mage e :D

Nivå 10 · Veteranfuskare
Trådstartare #15
↗ till inlägget

ja tycker att du borde lvla en ny mage :P Fast välj en annan ras en va din andra mage e :D

Har en 70 mage, värt att dra upp en ny o.o

2v2 Team, är det bra att vara rouge/warlock och paladin

3v3 Team, är det bra att vara rouge/warlock paladin eller warrior och drulle?

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Har en 70 mage, värt att dra upp en ny o.o

2v2 Team, är det bra att vara rouge/warlock och paladin

3v3 Team, är det bra att vara rouge/warlock paladin eller warrior och drulle?

Varför just paladin, shamans blir inte interruptad i sina heals av damage, druids kan heala sig up skitsnabbt med hots och paladins kan göra en bubble i fem sekunder, annars är dom helt döda :p
6 Dec 2007
Nivå 6 · Fuskare

Om du vill DPS'a också , ta inte paladin. Dom är för gearbaserade för att kunna dps bra. Ta en priest istället isf.

Shamans är också kul.

Nivå 10 · Veteranfuskare
Trådstartare #18

Min kompis ska powerboosta mig 1-70... går nog rätt snabbt... vi ska sedan lira han,warlock jag, paladin, en annan kille, drulle i 3v3 sedan i 2v2 ska bara jag och han köra. Låter det bra?

Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

Min kompis ska powerboosta mig 1-70... går nog rätt snabbt... vi ska sedan lira han,warlock jag, paladin, en annan kille, drulle i 3v3 sedan i 2v2 ska bara jag och han köra. Låter det bra?

A det är ett bra team, fast jag tycker priest är bättre healer ifall paladinen skulle heala, det går snabbare om du lvlar själv än blir boostad..

7 Dec 2007
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

A det är ett bra team, fast jag tycker priest är bättre healer ifall paladinen skulle heala, det går snabbare om du lvlar själv än blir boostad..

Det beros på var han boostar i 30+ ska man bli boostad i SM...

Och ja bra team.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in