Hoppa till innehåll

Svåraste Zelda?

Julihann

Rekommendera inlägg

Jag ... kommer ihåg dig! Detre! Och jag känner igen historien om Mánok! Du skickade nästan hela manuset till mig för att jag skulle titta på det! Det var inte länge sedan ungefär 4 veckor sedan. Jag älskade den! Den var fantasi full för någon i din ålder Julihann! Jag är otroligt imponerad av ditt sätt att skriva! Hur du fångar läsaren med början! Hur du beskriver personer och miljöer, hur du får läsaren att älska och leva sig in i berättelsen! Skicka den till någon kanske en vän på fuska och se vad hon eller han tycker om den. Så länge du inte skickar den till Nils eller som ni kallar honom ... Hajick :)

Ge ut den? Snälla Detre börja uppföra dig för din ålder! Om hon ber dig sluta, gör det bara utan trams!

Gällande zelda (som detta ämne egentligen handlar)

Det svåraste zelda måste nog vara alla. Jag tycker faktiskt att svårighets graden inte har någon betydelse för handlingen! Hur man tycker om ett spel är ytterst personligt vad man tycker är svårt, kanske inte andra tycker det. Och några kanske inte vågar skriva sanningen för att de kan vara rädda för hur människor ska reagera! Det gäller inte bara om spel utan om allt omkring. Det låter nog ganska löjligt och ganska "gubbaktigt" att skriva så om ett spel. Men det är ungefär allt jag har att säga ...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 47
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag tycker nog att det svåraste Zelda är Majora's Mask.. Man har ju tid på sej och sånt..

Jag klarade det igår. Men det är många som tycker majora´s mask är svår. Jag tyckte bara det var roligt, jag klarade halva spelet för 3 år sedan så det var inte så svårt nu. Jag har ett konstigt uppbygt minne :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det påminenr mej om när jag var på Sky Temple på TP sen så hände det nåt konstigt så alla mina sparade saker raderades så idag så började jag om <_<

va!? Är det begagnat, (tror det stavas så) bränt eller något?

MVH

Från mig

p.s

Den heter city in the sky (tror jag)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nej men det stog typ: The Memory Card is corrupted, All data will be erased.

Det behövs inget minneskort till Wii (-spel) bara till Gamecube (-spel). Om det inte är ett error meddelande som "kommer från" Wii ...

Det låter i alla fall lite konstigt, det kan hända att det bara hände en gång. Om det skulle upprepas är det något fel ... om det upprepas men på ett annat spel är det antagligen fel på konsolen. Ja, ja hoppas det inte hände igen bara :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...