LenaL Skrivet 5 December 2007 Rapport Skrivet 5 December 2007 Hej! Har kört fast på våning 12, antar att det är ngt jag ska göra först på våning 11... O sen undrar jag hur man får förmågan att kunna ta sig igenom de här små hålen i väggarna, e det på våning 6 o isf hur då?? Tacksam för svar!
Julihann Skrivet 5 December 2007 Rapport Skrivet 5 December 2007 (redigerat) Jag aldrig spelat det zelda ... så det känns lite udda för mig att skriva ändå. Men ... Tryck här för att komma till en guide för Phantom hourglass Den är på engelska hoppas du fattar ändå :) Tryck på walkthrough ... på guiden Redigerat 5 December 2007 av Julihann
Ilovecheats Skrivet 5 December 2007 Rapport Skrivet 5 December 2007 I de små hålen ska man använda bombchu.de får man på goron ön tror jag.
LenaL Skrivet 10 December 2007 Författare Rapport Skrivet 10 December 2007 I de små hålen ska man använda bombchu.de får man på goron ön tror jag. Hittar inte :( börjar bli desperat... attans...
Fruktnystan Skrivet 11 December 2007 Rapport Skrivet 11 December 2007 Du ska gå tillbaks en våning till B11 och trycka på de fyra knapparna. Då öppnas en annan dörr ner till våning B12.
Rekommendera inlägg