Zangdizzlie Skrivet 6 December 2007 Rapport Dela Skrivet 6 December 2007 Hej jag frågar bara inte team acid men på deras hemsidor dom hackat så har dom tagit bort reklamen gjort det helt svart Hur gör dom jag har försökt men det går inte :( Kan inte non som vet va snäll och berätta PS: Och snälla kalla mig inte noob bara för jag inte vet :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 6 December 2007 Rapport Dela Skrivet 6 December 2007 Jag skulle kunna kalla dig noob för en mängd andra saker... Varför skriver du inte ett mail till dem och frågar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 6 December 2007 Rapport Dela Skrivet 6 December 2007 Men omfg Måste du skapa en tråd här? Det finns något som kallas PM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 6 December 2007 Rapport Dela Skrivet 6 December 2007 Men omfg Måste du skapa en tråd här? Det finns något som kallas PM. Eller hur ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zangdizzlie Skrivet 7 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 Men omfg Måste du skapa en tråd här? Det finns något som kallas PM. Eller hur ^^ Aja skickar meddelande till dig Poison bättre nu ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.