Gäst GunsNroses Skrivet 6 December 2007 Rapport Dela Skrivet 6 December 2007 alltså när jag har satt in skivan och börjar spela min dvd så låter det som det går segt i ljudet på ngt sätt. det är en musikdvd så det hörs för låtarna blir segare när dom sjunger dom. vad beror det på? jag tror bilden blir seg också.. det var inte såhär för 1månad sen när jag tittade på samma film! /gunsNroses Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 6 December 2007 Rapport Dela Skrivet 6 December 2007 Du kanske har mkt program i bakgrunden som segar ner datorn och därför händer detta. Ibland är det så. Har du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 6 December 2007 Rapport Dela Skrivet 6 December 2007 Du kanske har mkt program i bakgrunden som segar ner datorn och därför händer detta. Ibland är det så. Har du det?vart ser man det? jag är inte så ba på adatorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredrikm92 Skrivet 6 December 2007 Rapport Dela Skrivet 6 December 2007 om du har en bra dator borde inte det här vara ett problem.. men till exempel min skolas datorer är skitkassa och dom laggar lite ibland när man kollar på film, annars kan det som sagt vara att du har massa krävande program på samtidigt.. men om du inte har det (t.ex. ett spel eller liknande) skulle jag gissa på det första. prova att ladda ner VLC media player istället.. det har funkat mycket bättre än WMP för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 vi har en välldigt bra dator. mkt ram medmera. VLC media player, vad är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 en annan mediaspelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 ok, men jag skulle hälst ha kvar windows. sen har jag nero showtime. är den bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 nero suger, tanka VLC. bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.