andant Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 Min bästa låt är welcome to the jungle och One... Vilka är era? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 20 December 2007 Rapport Dela Skrivet 20 December 2007 Jag gillar typ mer än hälften av alla låtar men favoriten är nog bonuslåten: Through The Fire And Flames - Dragonforce Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kratos Skrivet 20 December 2007 Rapport Dela Skrivet 20 December 2007 har ju inte GH själv men den bästa låten som är med tkr jag ändå är Metallica - One. Grymt skön :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 9 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2008 min favorit låt är erci johnson-Ciff of dover. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 9 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2008 Prayer of the Refugee, Radio Song, When You Where Young, Miss Murder och Minus Celsius är favoriterna. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandman Skrivet 16 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2008 (redigerat) Gillar väldigt många. men dom som är skönast att spela är cult of personality och One Redigerat 16 Februari 2008 av DeerDancer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 16 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2008 Guns'N Roses - Welcome To The Jungle Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 16 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2008 oj har många favoriter fast vissa låtar är bara bra om man spelar dom på medium och hard Trough the fire and flames When you were young Rock You Like A Hurricane Welcome To The Jungle Before I Forget Raining Blood Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
litetill Skrivet 17 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2008 slow ride Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 17 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2008 Är nog dom som är verkliga favosarna Trough the fire and flames When you were young Rock You Like A Hurricane Schools out Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 18 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2008 Ere nån här som kan klara ''Through The Fire And Flames'' på expert? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 3 April 2008 Rapport Dela Skrivet 3 April 2008 One, School's Out, Rock You Like A Hurricane, Radio Song, Hier Kommt Alex. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg