Hjorth Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 Hejsan allihop. Detta är mitt första forum inlägg så jag hoppas att det kom rätt. Jag har gjort en toplista om data spel och jag var lite sugen på att veta vad ni svenskar tycker och letar också efter folk som har spel sidor om dom ville skriva upp sig. All feed back är välkommen. Sidans namn är: Topfreegameservers.com nä nu kallar ölen kollar lite senare. jag antar att jag inte fick skriva sånt här medelande i och med att det skall bli granskat :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 Jo då, det är klart att du får skriva sånt här. ;) Det är bara i fel subforum, den ska ligga i "Grafik och programmering" eftersom det är där man kan visa upp sina verk och få kommentarer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hjorth Skrivet 7 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 Jo då, det är klart att du får skriva sånt här. ;) Det är bara i fel subforum, den ska ligga i "Grafik och programmering" eftersom det är där man kan visa upp sina verk och få kommentarer. jaha ok :) sry Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 Vet inte om detta kanske klassas som reklam? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 §1.4 - Tråd Låst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg