Karokikiri Skrivet 9 December 2007 Rapport Skrivet 9 December 2007 WARING WARING! ta intoe emot filer från era polare, MSN virus på gång , jag har fått de... jag har fått nåt MSN virus så at jag sickar ut virus till alla varanan minut hur f*n tar man bort de? Citera
Gäst InTech Skrivet 9 December 2007 Rapport Skrivet 9 December 2007 Du har alltså tagit emot något liknande "photos.zip"? det är inte precis en nyhet :P 2 saker: Formatera om datorn Den sätter ju sig i systemmappen. Och försök att söka på den. och försök ta bort den. För att du inte ska skicka ut denna fil. så är det bara att ta bort själva filen på "mina mottagna filer" eller vart du lagt den.. Men själva riktiga filen sitter ändå i datorn då.. Citera
Khazar Skrivet 9 December 2007 Rapport Skrivet 9 December 2007 hoppas din data dör tbh feanor, fragmentera om hårddisken så försvinner viruset, men 13 åringar som inte vet om han är bög lr inte när han har en flickvän har väl lite problem med att fragmentera om hårddiskar? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.