Gäst InTech Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 går det spela två på guitar hero 3 :D? hade nämligen tänkt önska det i julklapp.. Men jag önskar mig bara om man kan köra två. Och om man inte kan. Så, När kommer rock band? Och kan man köra 2 på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andant Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 Man kan köra två men man måste ha två gitarrer. Eller om man har xbox 360 eller wii eller Playstation 3 så kan man köra online :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 woho, Få se nu. tack för svaret :D Vart är det billigaste stället. ett bra ställe? Vill lixom, Ha spelet + 2 gitarrer för.. 1000 spänn :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bellic Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 rock band ska va möö bättre, gitarren till GH ska va värdelös och lagga, och spelet håller lixom intetakten riktigt, ska själv vänta på RB Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 17 December 2007 Rapport Dela Skrivet 17 December 2007 guitar hero verkar bättre tycker jag. Orka lägga ut mkt emr pengar på rock band. Det går spela 2 men en kan vara med dosa va?. Går till 360 och wii iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 17 December 2007 Rapport Dela Skrivet 17 December 2007 guitar hero verkar bättre tycker jag. Orka lägga ut mkt emr pengar på rock band. Det går spela 2 men en kan vara med dosa va?. Går till 360 och wii iallafall. Det är skitsvårt att styra GH med vanlig kontroll- Õ_õ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 17 December 2007 Rapport Dela Skrivet 17 December 2007 guitar hero verkar bättre tycker jag. Orka lägga ut mkt emr pengar på rock band. Det går spela 2 men en kan vara med dosa va?. Går till 360 och wii iallafall. Det är skitsvårt att styra GH med vanlig kontroll- Õ_õ Jag tycker det är ganska enkelt att köra Gh med kontroll åtminstånde till 360.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 22 December 2007 Rapport Dela Skrivet 22 December 2007 Ja det är ganska lätt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.