oddy Skrivet 14 December 2007 Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 Glömde: 9. Kan man göra sin egen gubbe själv? t'ex: ras, utseende och kropp? 10. Hur ser man gubben man kör som? Ser man hela kroppen eller ser man från ögonen? man gör sin egen gubbe och man kan ändra om man vill se i 1:a eller 3:e perspektiv. vad som är bättre på morrowind?.... fusken är bättre :P jag tycker att man lvlar mkt snabbare och tjänar pengar snabbare. Vill tillägga att det ser asfult ut att spela i 3d. OCh d u kan köpa hästen när du vill. Det finns olika hästar so mär olika dyra. Man kan även köpa hus i oblivion. Spel har vart i 3D skitlänge så fattar inte vad du menar, eller kanske 3dje person ?? (Om det är det du menar, så håller jag i alla fall med dig...) Oj blev lite fel. Menade tredjepersonsvyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 14 December 2007 Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 Glömde: 9. Kan man göra sin egen gubbe själv? t'ex: ras, utseende och kropp? 10. Hur ser man gubben man kör som? Ser man hela kroppen eller ser man från ögonen? man gör sin egen gubbe och man kan ändra om man vill se i 1:a eller 3:e perspektiv. vad som är bättre på morrowind?.... fusken är bättre :P jag tycker att man lvlar mkt snabbare och tjänar pengar snabbare. Vill tillägga att det ser asfult ut att spela i 3d. OCh d u kan köpa hästen när du vill. Det finns olika hästar so mär olika dyra. Man kan även köpa hus i oblivion. Spel har vart i 3D skitlänge så fattar inte vad du menar, eller kanske 3dje person ?? (Om det är det du menar, så håller jag i alla fall med dig...) Oj blev lite fel. Menade tredjepersonsvyn. Ja, då håller jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 14 December 2007 Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 Blir för dyrt då och jag orkar inte vänta till efter jul.Du får vad du betalar för. Oblivion kostar mer än Two Worlds men är samtidigt 90 gånger bättre på alla punkter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 14 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 Kommer bara köpa vanliga oblivion och typ köpa expansionen på live. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 18 December 2007 Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 Kommer bara köpa vanliga oblivion och typ köpa expansionen på live. Det kommer du att förlora på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 18 December 2007 Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 Oblivion är roligt tycker jag. har dock tröttnat på det. men det höll verkligen länge så jag säger köp det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 15 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 Kommer bara köpa vanliga oblivion och typ köpa expansionen på live. Det e ingen ide att köpa expansion, isåfall bara "Shivering Isles" där du får en ny värld... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.