Tjille Skrivet 10 December 2007 Rapport Dela Skrivet 10 December 2007 Tjillevippen, kolla rubriken Tycker ni att jag ska köpa http://www.dustinhome.se/pd_5010113366.aspx nu eller vänta till mellandagarna? eller ska jag köpa lössa dator komonenter till en statonär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 10 December 2007 Rapport Dela Skrivet 10 December 2007 lösa komponenter till en stationär FTW! så satsa på det! Dock så tror jag inte att de behövs väntas, priserna kommer va samma nån 100 dyrare/billigare kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tjille Skrivet 10 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2007 okaj! tack så mkt kompis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 10 December 2007 Rapport Dela Skrivet 10 December 2007 jag skulle ändå vänta till mellandagarna, kan finnas specialerbjudanden som f*n, eller som tour säger, bara nån hundring hit/dit, men ändå värt^^, tycker jag då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 10 December 2007 Rapport Dela Skrivet 10 December 2007 Om du ska spela på en bärbar ska du satsa på Zepto. www.zepto.se Leta reda på en dator med nVidia Geforce 8600M. Det är ett av de bättre grafikkorten till laptops, som inte kostar multum. De kan ha något djävulskt bra priser ibland, själv gjorde jag ett extremt fynd när jag köpte min Znote 6324W. 2 Ghz Intel Core 2 Duo, 1 gb ram, 120 gb hårddisk och en sleeve, allting för 8000 kr, inklusive frakt. Nu kostar den ca 12 500, utan frakt. O__O Men kolla den sidan, de har finfina erbjudande ibland. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.