Jag funderar på att köpa ett nytt spel till PSP men jag vet inte vad. Ge gärna förslag på ett bra spel som är värt att köpa.
Nytt Spel
test drive unlimited
Juiced 2
GTA vice city stories
Daxter
World tour soccer 2
WipEout pure eller pulse
Metal Gear Solid: Portable Ops
Locoroco
Castlevania: Dracula X chronicles
...
Har inte kunnat spela min PSP (trasig skärm) på hur länge som helst så jag kommer inte på fler. :P
vilken spelsort gillar du? (t.ex. action, krig... m.m)
The Simpsons Game
Värt alla pengarna.
Monster Hunter Freedom 2
Jag kmr inte ihåg vad det heter men man är en "blop" ock ska åka genom världarna man rullar världen åt höger på R-knappen och tvärtom på L-knappen
↗ till inläggetmercury meltdown?Jag kmr inte ihåg vad det heter men man är en "blop" ock ska åka genom världarna man rullar världen åt höger på R-knappen och tvärtom på L-knappen
The Simpsons Game
Lirade d på en polares psp, fett kul ;)
Va kostar The Simpsons Game ???
↗ till inläggethttp://prisjakt.se/produkt.php?p=203284Va kostar The Simpsons Game ???
Monster Hunter Freedom 2
Ratchet and clank ^^ går alltid hem
undrar om han köpte ett spel?
Om inte så kan alltid någon annan ha blivit inspirerad av tråden och fått lite tips :)
Metal Gear Solid: Portable Ops
Naruto Ultimate Ninja Heroes
GTA
↗ till inläggetJag kmr inte ihåg vad det heter men man är en "blop" ock ska åka genom världarna man rullar världen åt höger på R-knappen och tvärtom på L-knappen
Loco Roco. Tröttnar man snabbt på, tyvärr. :(
↗ till inläggetEller hur, verkligen :)The Simpsons Game
Lirade d på en polares psp, fett kul ;)
Ett annat tips är God of War spelet.
God of War och The Simpsons Game, bättre blir det inte . ;)
jag skulle tipsa på ratchet and clank size matters
↗ till inläggetloco roco måste det va...Jag kmr inte ihåg vad det heter men man är en "blop" ock ska åka genom världarna man rullar världen åt höger på R-knappen och tvärtom på L-knappen
HALLÅ!!!!!!!!! TRÅDEN E JU FFS ETT HALV ÅR GAMMAL!!!!!!! Men annars tycker jag att du ska skaffa Final Fantasy Crisis core
Locoroco
Castlevania: Dracula X chronicles
Need for speed Carbon
Tekken
God of war