TheChosenOne Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 (redigerat) Hej! Jag har startat en egen grupp för alla Zelda Fans! Den heter "Zelda Fans" så.. gå med om ni vill! ;) Den förra hette The Zelda fans alltså med The men nu ska alla medlemmer där gå med i Zelda Fans! MVH Gabbe ;) Redigerat 14 December 2007 av TheChosenOne Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MicKe_ZC95 Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 Hej! Jag har startat en egen grupp för alla Zelda Fans! Den heter "The Zelda Fans" så.. gå med om ni vill! ;) MVH Gabbe ;) Och hur går man med dååh ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 12 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 (redigerat) Tryck på "Grupper" till höger om "Forum" och sen så söker du på gruppens namn vilket är: The Zelda Fans. Lätt va? Redigerat 12 December 2007 av TheChosenOne Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MicKe_ZC95 Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 Tryck på "Grupper" till höger om "Forum" och sen så söker du på gruppens namn vilket är: The Zelda Fans. Lätt va? Aaa. joinar tror jag :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 12 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 Tryck på "Grupper" till höger om "Forum" och sen så söker du på gruppens namn vilket är: The Zelda Fans. Lätt va? Aaa. joinar tror jag :P va kul :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MicKe_ZC95 Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 Tryck på "Grupper" till höger om "Forum" och sen så söker du på gruppens namn vilket är: The Zelda Fans. Lätt va? Aaa. joinar tror jag :P va kul :) Vart ansöker man ? Lyckades :P acca gärna ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 14 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 Gruppen nerlagd! Men jag har gjort en ny grupp! Den heter: Zelda Fans Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NINTEDO Skrivet 22 December 2007 Rapport Dela Skrivet 22 December 2007 (redigerat) kan jag få bli med lem jag älskar zelda spel Redigerat 22 December 2007 av takato Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Detre Skrivet 22 December 2007 Rapport Dela Skrivet 22 December 2007 kan jag få bli med lem jag älskar zelda spel Du kan ju ansöka först och se om du kommer in ... lustigt ... det var exat vad min kusin sa till mig när jag slutade högstadiet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Julihann Skrivet 16 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2008 Hejsan! Jag skriver i detta ämne, så att ni kan få reda på om Zelda Fans igen. Bryter detta mot någon regel ... så tar jag hela skulden. Zelda Fans, ganska ny. Gruppen innehåller, Nyheter ämnen som "favorit karaktär" och sådanna saker. Man kan såklart be om hjälp där precis som här. Det skadar ju inte att gå med ... vem vet. Du kanske har något att fråga om en dag och kanske kan medlemmarna i Zelda Fans hjälpa! Kommande saker, som guider på svenska och ämnen om saker som kanske inte i första hand läggs ut här. Mer saker förväntas komma! MVH Från mig :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajicka Skrivet 16 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2008 Varför skulle nån vilja vara i den gruppen? Den är inaktiv och saker ni lovar hålls aldrig! Den suger ... det är en lågt klassad grupp! Ni har konsiga personer med .. som du! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Julihann Skrivet 16 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2008 Varför skulle nån vilja vara i den gruppen? Den är inaktiv och saker ni lovar hålls aldrig! Den suger ... det är en lågt klassad grupp! Ni har konsiga personer med .. som du! Alla har rätt till sin åsikt ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg