Svampen2 Skrivet 16 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2008 Varför skulle nån vilja vara i den gruppen? Den är inaktiv och saker ni lovar hålls aldrig! Den suger ... det är en lågt klassad grupp! Ni har konsiga personer med .. som du! not you again :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NINTEDO Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 Varför skulle nån vilja vara i den gruppen? Den är inaktiv och saker ni lovar hålls aldrig! Den suger ... det är en lågt klassad grupp! Ni har konsiga personer med .. som du!f*n vad du är jobbig :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 (redigerat) Varför skulle nån vilja vara i den gruppen? Den är inaktiv och saker ni lovar hålls aldrig! Den suger ... det är en lågt klassad grupp! Ni har konsiga personer med .. som du!Haha han är rolig! =D Redigerat 15 Augusti 2008 av RHCP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 Varför skulle nån vilja vara i den gruppen? Den är inaktiv och saker ni lovar hålls aldrig! Den suger ... det är en lågt klassad grupp! Ni har konsiga personer med .. som du! Hehehe han är rolig! :P hur då? föressten blev jag utkickad från zelda fans? hjälp den gruppen är borta!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
midna Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 Jag ska va med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zakakiro Skrivet 7 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2008 Räkna med mej bröder! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pillshere Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Jag joinar lätt :P Ehm... Den finns inte där! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg