Estevan137 Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 Vem tycker att den nya wildy suger? Jag tycker det för att jag vet inte ens hur man ska in i den stora arenan :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheOracle Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 Det suger, Jag tror att JaGeX gör tillbaka gammla duel arena och wildy. För över 50,000 Människor har skickar mail till dem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragonclaw Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 Det fett tråkigt utan wildy jag har ingeting att göra då. Jag vill har kvar wildy, duel arena och clan war. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 hmm har inte kört runescape på åratal, har dem tagit bort wilderness? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 hmm har inte kört runescape på åratal, har dem tagit bort wilderness? Nä nerfat det mer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 vad har dem nerfat då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheOracle Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 Om man dör får man typ 2 minuter på sig att komma tillbax och ta sakerna innan "DÖDAREN" kan se de. Och. Andra kan reparera din "GravSten" Så den kan vara upp till en timma utan att han får dina saker! SUX! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 (redigerat) 18 DECEMBER * kommer Wilderness tillbaka igen! Stå ut domma dagarna gubbar! :) Redigerat 12 December 2007 av PaiN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheOracle Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 Ehhh. typ 300 dagar kvar? :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 13 December 2007 Rapport Dela Skrivet 13 December 2007 Ehhh. typ 300 dagar kvar? :SNäe 5=/ kan du matte ? Nämen det gamla wildy suger allt på rune, det nya är 100 gånger bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheOracle Skrivet 13 December 2007 Rapport Dela Skrivet 13 December 2007 KinaPutt jag har MVG + Är du blind? Det står att han har ändrat vad han skrev. Det var 18:de November först! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheNoName Skrivet 15 December 2007 Rapport Dela Skrivet 15 December 2007 KinaPutt jag har MVG + Är du blind? Det står att han har ändrat vad han skrev. Det var 18:de November först!jaaaa..ny wildy suger!!men TheOracle de står faktist 18 dec-.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg