kingded Skrivet 18 December 2007 Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 http://www.AWSurveys.com/HomeMain.cfm?RefID=runescape95 om ni vill ha member ska ni gå in i den här siten för man kännar pengar på internet sen gör man en paypal och blir member Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 19 December 2007 Rapport Dela Skrivet 19 December 2007 jah har hört att det kommer tillbaka den 18 december MEN det har redan varit ett inlägg om att det va det.dessutom har dom bråkat om det på typ en hel sida Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iPanda Skrivet 19 December 2007 Rapport Dela Skrivet 19 December 2007 hmm har inte kört runescape på åratal, har dem tagit bort wilderness? Tycker du att rs suger? isåfall kan jag ta ditt bästa acc :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aso100 Skrivet 20 December 2007 Rapport Dela Skrivet 20 December 2007 jag hatar det nya wildy jag vill ha tillbaka den jag har fucking inget att göra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 20 December 2007 Rapport Dela Skrivet 20 December 2007 Nya wildy är ganska dåligt, man känar itne lika mycket på att Pka längre... Duel Arena/Bounty Hunter är ett ganska bra ställe att skaffa XP på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordZarao Skrivet 20 December 2007 Rapport Dela Skrivet 20 December 2007 Alltså allvarligt, jag kan inte sluta skratta åt TheNoName. Aså Hörrö sluta va så jäkla störd. Fasen va du skämmer ut dig själv. ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg