Hoppa till innehåll

Hårdare Tag


Gäst mithrils

Rekommendera inlägg

Nej, rasism kan inte tillåtas. Man får ha sina egna åsikter, så länge det inte kränker någon, det är inte ens nödvändigt och kränka någon.

Kan du förklara mig varför inte rasism bör tillåtas?

 

Rasisters åsikter, är precis samma åsikter som du har, fast deras handlar ju om annat.

 

seriöst blev helt förvirad när jag gick in på invandra forumet finns många rasister där borde inte admin och mods ta mer tag i de, direkt ipbann och avstängt?

Rasism måste tillåtas, till en viss del. Så länge inga påhopp och liknande förekommer borde det inte vara några problem. Fuska.se ska f*n i mig inte bli ännu en diktatur som inte tillåter folk att ha sina egna åsikter.

 

** Då sticker jag =/.

Redigerat av Kinaputt
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ni vet inte vad rasism är, det är långt ifrån att det kommer någon rasistisk åsikt i Debatt/Politk forumet, det är väldigt sällan. Många tolkar Rasism fel!

Rasism är när man värderar någon på hur någon ser ut eller vilken religion/folkgrupp den tillhör.

Nazism är lite mer extremt.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst XPLOSIV

Kolla in i "invandra" tråden, Finns massa sånna inlägg där.

ModKP: Anmälningar: 0 inlägg

 

Nämen så härligt att folk anmäler då då...

 

Kan du ta en bild av ModKP vill veta hur det ser ut.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ni som säger typ: "vad är det för fel på rasism" elr: "varför borde rasism inte tillåtas" tycker jag borde förklara vad som e bra med rasism.

 

att värdera folk olika beroende på hur man ser ut elr vilket folkslag/religion man tillhör e bara korkat.

hudfärgen beror på hur mycket pigment (tror att det heter så) man har i huden, ju mer pigment desto mörkare hy, och vad e det för mening me at värdera folk olika för det?

tänk om folk skulle börja hata folk med eran ögonfärg, skulle det vara kul?

Redigerat av adde94
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, rasism kan inte tillåtas. Man får ha sina egna åsikter, så länge det inte kränker någon, det är inte ens nödvändigt och kränka någon.

Kan du förklara mig varför inte rasism bör tillåtas?

 

Rasisters åsikter, är precis samma åsikter som du har, fast deras handlar ju om annat.

 

Visst rasister har rätt till en åsikt men det är fortfarande inte rätt att kränka folkgrupp.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...