Fuskgalning Skrivet 14 December 2007 Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 Finns det hörlurar till GBA SP? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 14 December 2007 Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 Jo, det finns :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 20 December 2007 Rapport Dela Skrivet 20 December 2007 Vilka hörlurar som helst, typ, fungerar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 23 December 2007 Rapport Dela Skrivet 23 December 2007 Jag använder mina MP3 hörlurar till mitt GBA/DS ibland. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 13 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2008 Ku kan la koppla alla.. sj anvöänder ja mina emorma datorlurar x) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst favole Skrivet 13 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2008 För att använda hörlurar till GBA SP så måste du ha en form av addapter som kobblas in på baksidan av konsolen sen kopplar du i hörlurarna i den så kan du använda dom fast den hära addaptern med följer inte din enhet du får köpa till den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 14 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2008 För att använda hörlurar till GBA SP så måste du ha en form av addapter som kobblas in på baksidan av konsolen sen kopplar du i hörlurarna i den så kan du använda dom fast den hära addaptern med följer inte din enhet du får köpa till den. Nej, man kan koppla in hörlurarna direkt i. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 17 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2008 För att använda hörlurar till GBA SP så måste du ha en form av addapter som kobblas in på baksidan av konsolen sen kopplar du i hörlurarna i den så kan du använda dom fast den hära addaptern med följer inte din enhet du får köpa till den. Nej, man kan koppla in hörlurarna direkt i. Hur gör man det då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 Tja på undersidan av ditt GBA finns ett hål typ, och då tar du hörlurarna's "connect" ände o lixsom stoppar in I det hålet, hänger du me? o.o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst favole Skrivet 4 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2008 GAMEBOY ADVANCE ''SP'' på SP finns inte det hålet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 5 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2008 GAMEBOY ADVANCE ''SP'' på SP finns inte det håletOk, men vart sätter man hörlurar på GBASP? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 5 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2008 GAMEBOY ADVANCE ''SP'' på SP finns inte det hålet Jag hade ett förr, och jag minns då rakt inte att man var tvungen att ha adapter. Dock minns jag att det FANNS en adapter, men jag använde den aldrig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg