Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Som rubriken säger, borde jag önska mig Wii till jul? vilka spel borde jag skaffa?

Jag har tänkt på några spel, det är : Super Smash Bros Brawl, MarioParty 8 och SuperMarioGalaxy.

Är dom bra tror ni?

Skrivet (redigerat)

Alla spel är überbra

Jag tycker du ska önska wii

Jasså? En i klassen säger att man tröttnar fort på det. Fast han har bara Wii Sports och Call off duty 3... Fast JAG tror det är kul!!

Redigerat av CrossFall
Skrivet

Wii är bra. Man tröttnar ganska snabbt tycker jag men det e nog pga det inte finns så många bra spel just nu.

Men om du skaffar typ Galaxy o Twilight Princess borde det hålla tills Brawl kommer. :P

Skrivet

Super Mario Galaxy, Resident Evil Umbrella Chronicles, Resident Evil 4, Metroid Prime 3 och Guitar Hero III är allt man behöver.

Köp även Brawl om du måste ha ett överskattat spel, som antagligen kommer att suga precis som Melee. )=

Skrivet

Super Mario Galaxy, Resident Evil Umbrella Chronicles, Resident Evil 4, Metroid Prime 3 och Guitar Hero III är allt man behöver.

Köp även Brawl om du måste ha ett överskattat spel, som antagligen kommer att suga precis som Melee. )=

Jag har kollat sidan. Det är nästan helt nytt! det finns typ mer än dubbelt med gubbar, I adventure mode är det typ en historia. Att Zelda blir kidnappad, några snor donkey kongs bananar.

Man kan även bygga banor!!!

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...