Vendetta Skrivet 14 December 2007 Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 Som rubriken säger, borde jag önska mig Wii till jul? vilka spel borde jag skaffa? Jag har tänkt på några spel, det är : Super Smash Bros Brawl, MarioParty 8 och SuperMarioGalaxy. Är dom bra tror ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 14 December 2007 Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 Alla spel är überbra Jag tycker du ska önska wii Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 14 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 (redigerat) Alla spel är überbra Jag tycker du ska önska wii Jasså? En i klassen säger att man tröttnar fort på det. Fast han har bara Wii Sports och Call off duty 3... Fast JAG tror det är kul!! Redigerat 14 December 2007 av CrossFall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 15 December 2007 Rapport Dela Skrivet 15 December 2007 Wii är bra. Man tröttnar ganska snabbt tycker jag men det e nog pga det inte finns så många bra spel just nu. Men om du skaffar typ Galaxy o Twilight Princess borde det hålla tills Brawl kommer. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragonclaw Skrivet 15 December 2007 Rapport Dela Skrivet 15 December 2007 Jag önska wii på julen, då ska jag kanske köpa pokemon battle revolution och mario galaxy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 15 December 2007 Rapport Dela Skrivet 15 December 2007 Jag tycker att nästan alla Wii spel varierar mellan antingen skitbra eller skitdåliga, åtminstone bland de spelen jag har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 15 December 2007 Rapport Dela Skrivet 15 December 2007 Super Mario Galaxy, Resident Evil Umbrella Chronicles, Resident Evil 4, Metroid Prime 3 och Guitar Hero III är allt man behöver. Köp även Brawl om du måste ha ett överskattat spel, som antagligen kommer att suga precis som Melee. )= Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 15 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2007 Super Mario Galaxy, Resident Evil Umbrella Chronicles, Resident Evil 4, Metroid Prime 3 och Guitar Hero III är allt man behöver. Köp även Brawl om du måste ha ett överskattat spel, som antagligen kommer att suga precis som Melee. )= Jag har kollat sidan. Det är nästan helt nytt! det finns typ mer än dubbelt med gubbar, I adventure mode är det typ en historia. Att Zelda blir kidnappad, några snor donkey kongs bananar. Man kan även bygga banor!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 15 December 2007 Rapport Dela Skrivet 15 December 2007 Önska / köp galaxy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NuTc4sE Skrivet 16 December 2007 Rapport Dela Skrivet 16 December 2007 Wii + The golden compass, super mario galaxy, redsteel, farcry vengance, supersmash bros brawl. Kmr dock inte få alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 17 December 2007 Rapport Dela Skrivet 17 December 2007 säg till dina föräldrar var det finns att köpa . kolla på webhallen och onoff b.la. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 17 December 2007 Rapport Dela Skrivet 17 December 2007 Excite Truck Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.