Gäst TheNoName Skrivet 15 December 2007 Rapport Dela Skrivet 15 December 2007 hej,alltså om man vill va mot updateringarna hur gör man..nån som kan säga? för ja skulle gärna vara mot dem!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 15 December 2007 Rapport Dela Skrivet 15 December 2007 Asså jagex kommer ladrig ändra tbx som det var på den goda tiden :( Men sluta bara spela spelet isånafall :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheNoName Skrivet 15 December 2007 Rapport Dela Skrivet 15 December 2007 ok :( har gjort de redan ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
reminell Skrivet 15 December 2007 Rapport Dela Skrivet 15 December 2007 vad handlar denna länk om :glare: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheNoName Skrivet 15 December 2007 Rapport Dela Skrivet 15 December 2007 rs <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 15 December 2007 Rapport Dela Skrivet 15 December 2007 Ok, Jag ska ge dej ditt svar. Man kan inte stå emot uppdates och tvinga dom ändra tbx, Det kommer bara uppdateras hela tiden, Så jag råder er som e mot jagex att sluta spela -.-' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheNoName Skrivet 15 December 2007 Rapport Dela Skrivet 15 December 2007 Ok, Jag ska ge dej ditt svar. Man kan inte stå emot uppdates och tvinga dom ändra tbx, Det kommer bara uppdateras hela tiden, Så jag råder er som e mot jagex att sluta spela -.-' ok,bra sagt ;) synd att dom måste updatera,för dom gamla goda tiderna var bättre :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kingded Skrivet 18 December 2007 Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 (redigerat) *reklam* om ni vill ha member ska ni gå in i den här siten för man kännar pengar på internet sen gör man en paypal och blir member Redigerat 28 December 2007 av Nafrali §1.2 reklam Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 18 December 2007 Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 Men asså runescape är ju bara ett web spel, ni behöver inte spela det om ni inte gillar det=/ Ingen tvingar er. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 18 December 2007 Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 dom flesta nya uppdateringarna har varit dåliga på senare tag.Men Grand Exchange var ju fantastik tycker jag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 19 December 2007 Rapport Dela Skrivet 19 December 2007 Har slutat spela på grund av dom där j*vla uppdateringarna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheNoName Skrivet 19 December 2007 Rapport Dela Skrivet 19 December 2007 Har slutat spela på grund av dom där j*vla uppdateringarnasamma här Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg