DDDD Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 jag spelar ännu... och tar gäääääääääärnaaaaaaaa saker från dom som har slutat,members stuff också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ward9 Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 RS SUGER FETT Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 Ok, Jag ska ge dej ditt svar. Man kan inte stå emot uppdates och tvinga dom ändra tbx, Det kommer bara uppdateras hela tiden, Så jag råder er som e mot jagex att sluta spela -.-' Ehm, jo det kan man. -.- Det där var f*n i mig ett av de dummaste påståenden som jag har hört. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garderobsapa Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 Ok, Jag ska ge dej ditt svar. Man kan inte stå emot uppdates och tvinga dom ändra tbx, Det kommer bara uppdateras hela tiden, Så jag råder er som e mot jagex att sluta spela -.-' Ehm, jo det kan man. -.- Det där var f*n i mig ett av de dummaste påståenden som jag har hört. du gissa hur spel skullle vara om fansen // spelarna styrde det vore ungefär som att supportrarna av fotbolls lag skulle styra malställningen det vore skumt elr? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 (redigerat) Döda dagannoth kings istället för att merchanta. Finns en safe spot för att döda Dagannoth Rex level 302 med Magic dart RIKTIGT j*vla REKOMENDERAT! Den droppar: Warrior ring, Berserker ring, Archer ring, Seer's ring, Dragon woodcutting axe och lite annat st00f :P Inventory: Verac's helm Verac's brassard Verac's skirt Slayer staff Sara brews (4) super restore (4) några sharks Fury Dragon boots Dragon/Barrows gloves Ring of life Fire cape 2-5k deaths 8-20k minds Zamorak prayer book (Unholy book). Glömt nåt? :S Redigerat 29 December 2007 av Ozt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hoppah Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 Döda dagannoth kings istället för att merchanta. Finns en safe spot för att döda Dagannoth Rex level 302 med Magic dart RIKTIGT j*vla REKOMENDERAT! Den droppar: Warrior ring, Berserker ring, Archer ring, Seer's ring, Dragon woodcutting axe och lite annat st00f :P Inventory: Verac's helm Verac's brassard Verac's skirt Slayer staff Sara brews (4) super restore (4) några sharks Fury Dragon boots Dragon/Barrows gloves Ring of life Fire cape 2-5k deaths 8-20k minds Zamorak prayer book (Unholy book). Glömt nåt? :S Den droppar väl inte Seers / Archer ring? ^^ Det är väl: Magicern - Seers Rangern - Archer ring? Vad jag vet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg