Gäst TheNoName Skrivet 20 December 2007 Rapport Dela Skrivet 20 December 2007 ok tack gjorde som ni satack för hjälpen :D ni kan låsa tråden nu,har fått veta vad ja ville! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 4 November 2009 Rapport Dela Skrivet 4 November 2009 Ahhahahhaah, man måste ju få skratta åt sig själv x) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fender Skrivet 9 November 2009 Rapport Dela Skrivet 9 November 2009 Lite fail att bumpa i en 2 år gammal tråd? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 9 November 2009 Rapport Dela Skrivet 9 November 2009 Lite fail att bumpa i en 2 år gammal tråd?Nae, int om du skulle fattat varför jag gjorde det :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 9 November 2009 Rapport Dela Skrivet 9 November 2009 Lite fail att bumpa i en 2 år gammal tråd?Nae, int om du skulle fattat varför jag gjorde det :) För att du är P12 och er uppgift på de här forumet är att bumpa trådar..? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 11 November 2009 Rapport Dela Skrivet 11 November 2009 Lite fail att bumpa i en 2 år gammal tråd? Nae, int om du skulle fattat varför jag gjorde det :) För att du är P12 och er uppgift på de här forumet är att bumpa trådar..? Bara för att du var omogen när du var P12 så behöver inte andra vara det.. Men redan fått en varning, så sluta tjaafsa no. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 11 November 2009 Rapport Dela Skrivet 11 November 2009 Lite fail att bumpa i en 2 år gammal tråd? Nae, int om du skulle fattat varför jag gjorde det :) För att du är P12 och er uppgift på de här forumet är att bumpa trådar..? Bara för att du var omogen när du var P12 så behöver inte andra vara det.. Men redan fått en varning, så sluta tjaafsa no. Jag bumpade aldrig trådar när jag var P12, det är något den här generationens P12:or har börjat med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 12 November 2009 Rapport Dela Skrivet 12 November 2009 (Inte för att lägga mig i) Du är ju 16 år och blev medlem förra året.... Hur skulle du då bumpa trådar? Hmm kanske på ett annat forum? Ja vet väl inte ^^. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fender Skrivet 12 November 2009 Rapport Dela Skrivet 12 November 2009 (Inte för att lägga mig i) Du är ju 16 år och blev medlem förra året.... Hur skulle du då bumpa trådar? Hmm kanske på ett annat forum? Ja vet väl inte ^^. No shit sherlock. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 13 November 2009 Rapport Dela Skrivet 13 November 2009 Ser ni att någon har gjort en onödig bump, anmäl det, börja inte leka internet gangsta, Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg