Gäst sacha Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 jag lattjar lite på bana kalinatek och det finns 2 minor som är runt några som man ska snacka med.men hur desarmerar jag dem :D :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 Du får inte göra snabba rörelser. Jag hukade mig och smög fram till dom och desarmerade de. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sacha Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 Du får inte göra snabba rörelser. Jag hukade mig och smög fram till dom och desarmerade de. ja men hur desarmerar man då :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 (sacha @ 11/03-2004 18:22:27) Du får inte göra snabba rörelser. Jag hukade mig och smög fram till dom och desarmerade de. ja men hur desarmerar man då :( Du går fram till de och trycker på A-knappen (du kanske måste hålla in också). Det var länge sedan jag spelade det och kom ihåg att det är två minor! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sacha Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 tackar jag vet att det är 2 minor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
samfisher Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 Men det kommer 2 vakter sen så du vet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
samfisher Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 Sacha!Ska du köpa splinter cell pandora tomorrow?Det ska jag.Man kan springa up på väggar och göra backåt volter sen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sacha Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 jag tror jag ska köpa det .det kommer ut den 26 mars Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg