sajber Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 (redigerat) Gamecube är ju värdens bästa konsoll!Vem var först?NINTENDO!VEM är BÄST?NINTENDO!!!! Förresten surfa in på *reklam*. Redigerat 11 Mars 2004 av Dannie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 Jag vet nintendo äger alla andra konsoler! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 Säj mig, varför äger Nintendo alla konsoller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sajber Skrivet 11 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 De var först !kom ihåg det!Microsoft kommer aldrig att vinna tv spels kriget! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 (redigerat) De var först !kom ihåg det!Microsoft kommer aldrig att vinna tv spels kriget! :DVi får väl se... ;) Dessutom har Xbox redan vunnit ett antal gånger i olika tidningar redan. Redigerat 11 Mars 2004 av Secred Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 Gamecube är ju värdens bästa konsoll!Vem var först?NINTENDO!VEM är BÄST?NINTENDO!!!! Förresten surfa in på www.sajberweb.just.se litte mycket reklam du gör då !!! (för den där sidan ) Jag gillar också Gamecube men det betyder inte att jag hatar alla andra + alla får tycka vad de vill ! Nu anmäler jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 (redigerat) §1.2, §.1.11. Redigerat 11 Mars 2004 av Dannie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg