Hoppa till innehåll

Cs


Shockwave

Rekommendera inlägg

Jag kan försöka förklara lite tydligare om du skulle vilja..

 

Först å främst får du välja vilket lag du vill vara på, antingen Counter terrorister (ct, blå) eller terrorister (röda)

Counter terrorister är en räddningsstyrka. Terrorister är ja.. terrorister ..

 

Beronde på vilket lag du väljer ska du göra olika "uppdrag"

 

Som terrorister ska du antingen planta en bomb på ett visst ställe på banan.. Eller på några andra banor ska du hålla gisslan..

(På vissa banor, dom är dock inte så populära, då ska du döda en VIP)

 

Counter terrorister ska då göra motsatsen hindra terroristerna från att planta eller oskadliggöra bomben.. Eller rädda gisslan..

(På vissa banor, dom är dock inte så populära, så ska du eskortera en VIP till en safe point)

 

Eller så kan man vinna genom att döda alla i motståndarens lag..

 

Ifall man vinner en runda får man mer pengar att handla bättre vapen för..

 

 

Jag tror att jag fick med det mesta grundläggande, om du vill kan du läsa lite recensioner..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Min "kompis" säger att det gamla är bättre och det säger han enbart för att alla hans cs-tönt-LAN-vänner säger det.

 

Likadant med ett annat spel öhh ragnarök online eller något sånt hette det och när han fick det sa han att det var det bästa spelet som fanns och sen märkte han att det inte var många andra som gillade det så han anpassade sig efter dom. Tattigt av honom att inte bilda sin egen uppfattning.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...