Wico Skrivet 17 December 2007 Rapport Dela Skrivet 17 December 2007 (redigerat) Snart kommer jag skapa en ny grupp som ska heta Random Snack där man snackar om allt möjligt förutom 15+ som tas i Vuxensnack forumet. Gruppforum: A1500 Ikon: http://img402.imageshack.us/img402/1601/6jg9p9uqn6.gif Dagar: 50Dagar (24 dagar är en månad) Max Medlemmar: 1500 När kommer gruppen upp? Den kommer upp om ngn dag eller kanske idag .. Fortsätt gärnas skicka in Ikoner kanske hittar någon snyggare ju :P Det jag vill få ut med tråden är att jag undrar först om ni tänker bli medlemmar i gruppen och att jag behöver lite stöd. Så när gruppen är uppe så gör det inget om du donnar 50-100fm. Redigerat 17 December 2007 av Wico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 17 December 2007 Rapport Dela Skrivet 17 December 2007 jag kan gärna donna lite. Om jag får vara med då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wico Skrivet 17 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 December 2007 (redigerat) Klart du får vara med :P EDIT: SKa köpa gruppen alldeles snart! Redigerat 17 December 2007 av Wico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 17 December 2007 Rapport Dela Skrivet 17 December 2007 Jag vill va med också men jag har lite dålig fuska buget så jag kan inte donna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wico Skrivet 17 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 December 2007 Ok, nu akn alla gå med,.. gruppen heter Random Snack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.