Gäst viktor_2004 Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 Nån som har lufia vet ni nåt bra sätt att träna fort på??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Donald Duck Genius Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 jag har lufia men det finns väl inte tinn game boy advance Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst viktor_2004 Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 jo det senaste!!! har du kört dom andra??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 vem tusan är lufia? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst viktor_2004 Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 det är ett spel här kommer dom lufia:the fortress of doom(snes) lufia2:the rise of senistrels(snes) lufia3:(gbc) lufia:the legend returns(gbc) lufia:the ruins of lore(gba) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 Nån som har lufia vet ni nåt bra sätt att träna fort på??? vad är det för nåt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst viktor_2004 Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 det är ett skit bra roll spel till super nintendo gameboy coulor och gameboy advance!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 kan ni bärätta lite om spelet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst viktor_2004 Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 okej först är man en gubbe som heter maxim som senare upptäcker att han är den enda som kan bära ring blade och utplåna dom 4 sinistrels sen så kommer dom 4 sinisterkss att komma tillbaka då ska man utplåna dom igen sen så har jag inte kört så mycket mer men du märcker när du spelar det är ett otroligt bra spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 okej först är man en gubbe som heter maxim som senare upptäcker att han är den enda som kan bära ring blade och utplåna dom 4 sinistrels sen så kommer dom 4 sinisterkss att komma tillbaka då ska man utplåna dom igen sen så har jag inte kört så mycket mer men du märcker när du spelar det är ett otroligt bra spel fattar inte riktigt :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst viktor_2004 Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 (redigerat) SINISTRELS ÄR STORA krigsgudar kan man säga som vill utplåna alver och mäniskor för att dom tycker bara att dom ska leva!!!! och ring blade är detenda vapnet som kan utplåna dom!!! Redigerat 11 Mars 2004 av viktor_2004 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Donald Duck Genius Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 jag har tappat bort mitt lufia :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg