Moviemaker Skrivet 17 December 2007 Rapport Dela Skrivet 17 December 2007 Jag har ett gammalt spel som heter Robinson och har kommit till när man blir tillfångatagen av piraterna men kan inte fixa kartan! Jag har hittat alla kartbitar ändå när jag är klar är det små "repor" här och där! Behöver verkligen hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hallonsoda Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 Jag har också kommit till kartan, men dt är väl så att Fredag har dom andra 2 bitarna till kartan. Men hur gör man så att han ger bitarna till Robinson eller lägger dom i pusslet själv? Han försvinner ju när man klickar mot Kaptenen. Hjälp !? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PlayAngel Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 Hej! Jag har också de gamla spelet Robinson och jag har klarat hela :rolleyes: Och jag såg att du behövde hjälp med kartan? Flera stycken ligger ju där piraterna är... Men sen ska du gå in på toaletten med mokmoma (fredag) där hittar han en kart bit (den kommer till kartan automatiskt) efter du har gått in med mokmoma ska robinson gå in. Och sen ska du be mokmoma att lyfta på tunnan precis vid dörren.. Inte vid toaletten... andra dörren... När han lyfter upp den så ligger de en lapp där och då ska du be robinson att ta den.. Sen pusslar du ihop allt :D Lycka till! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.