Hej, Har ni gjort beeptestet? :P
Jag har gjort det 4 gånger
7an - 11,4
8an - 9
9an - 13
1an på gymnasiet - 14
Vad fick ni :) ?
Hej, Har ni gjort beeptestet? :P
Jag har gjort det 4 gånger
7an - 11,4
8an - 9
9an - 13
1an på gymnasiet - 14
Vad fick ni :) ?
´Kommer inte ihåg. Tror faktiskt att ingen annan kommer ihåg heller...
fick 10 tror jag men det var när jag gick i femman :P
kalla mej dum om ni vill, men va e beeptestet? :P
jag har gjort det. kommer inte ihåg va jag fick, typ 10 :P
↗ till inläggetkalla mej dum om ni vill, men va e beeptestet? :P
Typ ett radio program på ett kasset band, man mäter upp 20 meter. Sen varje gång den piper ska man springa den streckan på 9 sec, fram och tillbacks. Efter 6 beep så höjs "nivån" då måste man springa dom 20 metrarna på kortare tid osv.
Tror jag fick 10.5. Fast våran lärare stoppade då <.<
↗ till inlägget↗ till inläggetkalla mej dum om ni vill, men va e beeptestet? :P
Typ ett radio program på ett kasset band, man mäter upp 20 meter. Sen varje gång den piper ska man springa den streckan på 9 sec, fram och tillbacks. Efter 6 beep så höjs "nivån" då måste man springa dom 20 metrarna på kortare tid osv.
ok, tack :)
tror inte att dethade gått så bra för mej, är inte bra på korta sträckor
klarade 7 nivåer fast jag hade varit sjuk dagen före, och hade ont i halsen.
Någon som sprungit cooper då?
klara typ 6-6 eller nått...
Man fick typ springa högst 11 för killar och 9 för tjejer. När det var på 9 sa läraren "Ni kan stanna nu"(till tjejerna). Jag stannade såklart...Skulle nog få 11 annars.
13 i 8:an :D
finns bara en i Sverige som klarat högsta nivån, typ 20. Typ 20 fram och tillbaks på 3 sek eller nåt!!
↗ till inläggetfinns bara en i Sverige som klarat högsta nivån, typ 20. Typ 20 fram och tillbaks på 3 sek eller nåt!!
Va? Trodde de bara fanns 14 nivåer. Har gjort Coopertestet också, men kommer inte ihåg tid.
Biptest har 21 nivåer och det är flera personer som klarat det, enda jag kan i huvudet är Gunde Svan.
Själv kom jag till nivå 12. Tycker inte om biptest, sträckte vristen när jag skulle vända en gång. Tycker Coopers test är bättre.
va e coopertestet? :P
http://sv.wikipedia.org/wiki/Coopers_test
Man springer sitt max i 12 minuter och mäter sen hur långt man kommit.
Jag tror jag fick 11,5 nu i 8:an
Våra coopertest är att springa 2000 meter på tid, tror skolrekordet vart 5.06 och på min kompis skola var det 4.45.
Min tid var på 8.30 minuter, men till nästa gång ska jag satsa på under 6.30.
Jag var i sjukt dålig form under cooper.
När vi ändå är inne på springning kan ni väl berätta vad ni fick på 60 meter? :P
Edit: sj 7,39
↗ till inläggetfinns bara en i Sverige som klarat högsta nivån, typ 20. Typ 20 fram och tillbaks på 3 sek eller nåt!!
Vad jag vet så har vår lärare sagt att det är någon som spelar/spelat i IFK Göteborg, fotbolls laget.
Fick MVG i åttan fast i nian har vi inte haft det. Tror det var 13 någonting...
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in