Tyreso Skrivet 17 December 2007 Rapport Dela Skrivet 17 December 2007 Har gått in i oblivion portalen i Kvatch och pratat med killen i buren i ett av tornen. Sen gick jag till det andra tornet där den trasiga hissen finns. Förstår inte vad jag ska göra nu. Kan någon vara snäll och hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 17 December 2007 Rapport Dela Skrivet 17 December 2007 Du ska till det stora tornet i mitten, helt enkelt. Det ska du göra i alla Oblivion Gates. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tyreso Skrivet 17 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 December 2007 Tack. Men fick samma hjälp från en annan sida för ett tag sen, men tack ändå :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 18 December 2007 Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 Tack. Men fick samma hjälp från en annan sida för ett tag sen, men tack ändå :) varför frågar du här också då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 Du ska till det stora tornet i mitten, helt enkelt. Det ska du göra i alla Oblivion Gates. Precis som om det inte finns en del annat att göra innan dess... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 Palla Main storyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.