Zorro Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 Jag har fastnat på sista banan på yellow comet på advancewars 2 hur kom du dit?? finns det fusk så att man klarar banor på det?? isåfall vad e det för kod? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fusk-Tobbe Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 vad kostar nåt av spelen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 (redigerat) jag köpte mitt i bulgarien på en marknad för typ 200 spänn (40 leva) men det var ju i bulgarien som sagt... föressten så köpte jag advance wars 2 för mer en ett halvårs sen! jag var i bulgarien i agusti! Redigerat 19 Mars 2004 av Zorro Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Hej! Du ska bygga upp en arme och erövra nya städer det är et strategi spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg