Gäst favole Skrivet 18 December 2007 Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 Hejsan vilket spel tycker ni man ska ta ut av Vice city eller vice city stories till PS2? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 18 December 2007 Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 Hejsan vilket spel tycker ni man ska ta ut av Vice city eller vice city stories till PS2? Beror på. Skulle dock råda dig till att köpa båda spelen. VCS har mer frihet, men VC har en dubbelt så bättre story. Svårt val. Köp båda. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dellan Skrivet 18 December 2007 Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 Personligen tycker jag bäst om VC. Det är som sagt väldigt bra story och är väldigt roligt att lira. Enkelt val! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst favole Skrivet 18 December 2007 Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 Ok,men min pappa sa att jag inte borde köpa VC stories så nu vet jag ju en jul klapp om ni fattar :P Det blev Vanliga Vice city och Liberty City Stories. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 19 December 2007 Rapport Dela Skrivet 19 December 2007 Ok,men min pappa sa att jag inte borde köpa VC stories så nu vet jag ju en jul klapp om ni fattar :P Det blev Vanliga Vice city och Liberty City Stories. Vice City Stories är dock mycket bättre än Liberty city stories. LCS är slarvigt gjort och saknar massor av möjligheter som finns i VCS. Finns mycket mer att göra i VCS efter storyn slut. Om jag vore dig skulle jag välja VC Och VCS. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst favole Skrivet 19 December 2007 Rapport Dela Skrivet 19 December 2007 Ja där har du en veldigtbra poäng men som sagt min pappa sa att det vore ett misstag om jag köper VCS,men jag tror jag får det på måndag(julafton) men jag har ändå råd med VSC annars också så om jag inte får det på måndag så köper jag det också :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg