Tycker ni att den christmas event var bra i år??
Själv tycker jag att den är jätte bra och kul med snowman figters. :medieval:
Tycker ni att den christmas event var bra i år??
Själv tycker jag att den är jätte bra och kul med snowman figters. :medieval:
↗ till inläggetMan fick vist en item.LoL den sög lika hårt som resten av jagex updates! WOW! man kan bygga en snögubbe wow! SÅ COOLT man fick ingen item!
har ÅRETS xmas event kommit!?? var kan man göra den?? :o
↗ till inläggetnära draynor village,japp de här årets söög totalt! :angry:har ÅRETS xmas event kommit!?? var kan man göra den?? :o
↗ till inläggetvad fick man då. jag fick i alla fall bara ett move↗ till inläggetMan fick vist en item.LoL den sög lika hårt som resten av jagex updates! WOW! man kan bygga en snögubbe wow! SÅ COOLT man fick ingen item!
↗ till inläggetvad fick man då. jag fick i alla fall bara ett move↗ till inläggetLoL den sög lika hårt som resten av jagex updates! WOW! man kan bygga en snögubbe wow! SÅ COOLT man fick ingen item!
Man fick vist en item.
Man fick en emote och en item som heter snow globe, om du skaka den så kommer dete lite snö runt omkring dig och den fyller på snön i din väska.
↗ till inlägget↗ till inläggetLoL den sög lika hårt som resten av jagex updates! WOW! man kan bygga en snögubbe wow! SÅ COOLT man fick ingen item!
Man fick vist en item.
vad fick man då. jag fick i alla fall bara ett move
Man fick en emote och en item som heter snow globe, om du skaka den så kommer dete lite snö runt omkring dig och den fyller på snön i din väska.
Ja, och du kan använda den när christamas är över, jag gillade det.
Ganska kul men f*n att dom har gjort så många uppdateringar.har slutat för länge sen på grund av det
den var väl lite onödigt lätt i år. kul att man kan ha snö året om, however.
den suger
Det var väll endå lite sådär trevlig update ^.^ Men inte den bästa <.<
Japp detta årets sög totalt man fick en sån man skakar sen ser man ett hus wow va coolt!LOL
↗ till inläggetHålla, alla kanske tycker att den inte suger totalt, det finns verkligen vissa som tycker att den är bra.Japp detta årets sög totalt man fick en sån man skakar sen ser man ett hus wow va coolt!LOL
Alla jagex uppdateringar suger, dom tar bort allt som går att tjäna pengar på .. och alla rare items droppar ju som f*n i pris ... de suuger enda som finns att göra e att keke farma slayer till 99 o sälja whips .. får man typ 200mil på .. however så har jag slutat pga alla crappy updates
Man fick en snow globe + en emote men helt booring jag e lv 73, 2 M VÄRDA SAKER BOORING !
X-mas Eventet var kul typ någon timme men sedan tröttnade man på det.
Jag missade årets Christmas-event, men det ser ut som att jag inte missade så mycket med tanke på att flera säger att den inte var så bra. ;)
Hela rs e dåligt nu för pk e borta å sön event suger :angry: hela rs e sabbat jövla
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in