Magnus1972 Skrivet 19 December 2007 Rapport Dela Skrivet 19 December 2007 Jag kan inte öppna ( lås upp allt och Bret Michaels som sångare ), ska man göra ngt speciellt? //magnus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 23 December 2007 Rapport Dela Skrivet 23 December 2007 Du måste klara dom olika battelsen med dom för att kunna låsa upp gubbarna och ha tillräckligt med pengar såklart :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolipop123 Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 det låter inget när man gör "låsa upp allt" fusket en för mig funkade inte bret micals B) :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 Du går väl in i fuskmenyn och slår in koden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 det funkade för mig xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Ja kolla bara upp koden så slår du in den i fuskmenyn brukar funka. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolipop123 Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 bret michaels fusket funkar inte till wii så du vet. fast på xbox 360 funkar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luddevigo Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Men Admin skrev ju fel! Därför! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.