ruffy549 Skrivet 19 December 2007 Rapport Dela Skrivet 19 December 2007 en gång hadde jag poliser efter mig och då kom de polis bilar sen skrev jag in ett fusk satt wanted lvl försvann då var det en polis som inte han att hoppa ur bilen´han satt vid ratten då kom en anan polis och slängde ut honom och körde i väg :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NuTc4sE Skrivet 19 December 2007 Rapport Dela Skrivet 19 December 2007 en gång hadde jag poliser efter mig och då kom de polis bilar sen skrev jag in ett fusk satt wanted lvl försvann då var det en polis som inte han att hoppa ur bilen´han satt vid ratten då kom en anan polis och slängde ut honom och körde i väg :kung: Hänt fö mej me! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 20 December 2007 Rapport Dela Skrivet 20 December 2007 (redigerat) Dåligt trådnamn och onödigt innehåll. §1.11 & §1.25 Redigerat 20 December 2007 av Bjornfarsan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg