Pefsin Skrivet 20 December 2007 Rapport Dela Skrivet 20 December 2007 (redigerat) Idag när jag skulle installera CoD2 så spelades inte skivan upp. vet nån vad som kan va fel?? (ingen annan skiva fungerar heller) Redigerat 20 December 2007 av Pefsin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 20 December 2007 Rapport Dela Skrivet 20 December 2007 har du provat att gå in på Den Här Datorn och sen trycker på CD:arna ??? http://img88.imageshack.us/img88/5043/namnlsso9.th.png Vet inte om det är bra bild men du kommer se skivor ( jag menar dom ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pefsin Skrivet 20 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 December 2007 lol! nu funkade det som vanligt igen :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 20 December 2007 Rapport Dela Skrivet 20 December 2007 ;) :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pefsin Skrivet 20 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 December 2007 (redigerat) alltså inte efter att jag testat din ide´, utan det startade automatiskt när jag satte i skivan edit: tråden kan låsas Redigerat 21 December 2007 av Pefsin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.