Hoppa till innehåll

Tony Hawk's American Wasteland


Regnbagsbarn
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej jag fick mitt Tony Hawk American Wasteland idag. Det jag nu undrar är hur man gör en ollie tex? Det står i boken att man ska hålla inne 5an men inte funkar det.. Jag kanske gör fel..?

Och sen en annan sak, när tiden gått ut på första banan så kommer ju en liten meny fram, men jag kan inte komma därifrån, jag har testat alla knappar på tangentbordet och det slutar alltid med att jag får trycka ctrl+alt+del, så ska det ju inte vara, hur ska man göra? Har jag fel inställningar?

 

Tack på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu har jag ett annat problem istället. Jag kom på hur jag skulle göra, men nu om jag väljer Story mode, eller vad det heter, då ska man gå och fixa håret och det kommer fram en ruta som säger att man ska trycka in K (men ovanför den är det en pil eller något liknande), men när jag trycker på K så går gubben bara åt vänster. Jag måste ha fel knappinställningar eller något, någon som vet hur jag ska göra?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...