poparen Skrivet 22 December 2007 Rapport Dela Skrivet 22 December 2007 hej jag har en DS och undrar helt enkelt vad det är för skillnad på DS och DS LITE? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 22 December 2007 Rapport Dela Skrivet 22 December 2007 Bara utseendet (tror jag) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 23 December 2007 Rapport Dela Skrivet 23 December 2007 (redigerat) Vikten, storleken och att om man har i ett GBA-spel så sticker det ut en liten bit. Redigerat 23 December 2007 av Modyzzon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amuria Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 Locket, den där uppflipp-saken.. alla vet vad jag menar.. >_< Min kompis har en DS och jag har DS lite och hennes är så klumpig.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ADRIAN_93 Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 DS lite skärmen kan vara mycket ljusare än den PÅ DS:en B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Den kan inte, den ÄR ljusare. Knappen där man sätter på är annorlunda. Lite är mindre och smidigare. Vanlig DS är visserligen lite klumpigare, men också hållbarare. Som andra sagt så sticker GBA spel ut lite på DS Lite. Det är de skillnaderna jag kommer på nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garderobsapa Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 rättare sagt nyare design och ljusare bild och längre batteri tid Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg