REZ Skrivet 8 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2008 hje. behöver hjälp med resident evil zero. jag är på CD2. i ett hus är det en våning med "labb" och undervåningen är typ "Bibliotek". jag har hittat en grej som heter "sleechs" elr något:P jag undrar, vad ska jag göra med den och vad ska jag hitta för grej för att öppna dörren med kassaskåpgrej på hehe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 16 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2008 hje. behöver hjälp med resident evil zero. jag är på CD2. i ett hus är det en våning med "labb" och undervåningen är typ "Bibliotek". jag har hittat en grej som heter "sleechs" elr något:P jag undrar, vad ska jag göra med den och vad ska jag hitta för grej för att öppna dörren med kassaskåpgrej på hehe Onödigt inlägg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sunhawk Skrivet 22 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2008 jag har fått reda på wii forumet att jag kan få 4000 för mitt wii och tilsammans blir det 6000, och en tv jag ska köpa kostar 6000 Wow, du kommer att ångra dig stort. Säljer du dina konsoller bara för att köpa en TV? Det är inte värt det :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg