GroudonX Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 min favorit attack är Dragon metior. Min favorit pokemon Groudon :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 Magikarp med Splash = Full of awesomenessMetapod med Harden. Haha, ja en Metapod med harden är också full of awesomeness. Jag minns när jag lirade Pokémon förut och jag hade bara en pokémon vars attacker var tackle och någon satans gräsattack, gräsattacken gjorde inte ett piss på den och tackle gjorde inte särskilt mycket till att börja med heller och det vart ju knappast bättre när aset spammade harden 24/7. efter typ 15 tackles hade man äntligen fått ner aset, 3 steg senare i gräset så möter jag ännu en pokémon...ännu en Metapod. Vid såna tillfällen ville man ju bara använda Gameboyet som brasvirke. xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Typhlosion med Eruption. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 Slowking med Psychic Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 hydro cannon med min lv 100 blastoise ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 Woooow... ;p Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bojje Skrivet 2 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2010 pokemon: Groudon attack: eartquek Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg