Gäst mithrils Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 tja tänkte göra en egen log nu med stats jag jobbar på etc... vad jag håller på med just nu tränar:magic har 62k alching kvar tar 12 dagar=( mitt bank:http://www.youtube.com/watch?v=7Bpt97i0pQs den är gammal pengarna är borta och robin och lite annat har purple party hat nu :P och mitt namn är Mmsythe några frågor adda mig bara:) kommer updatera med bilder etc snart! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morrowind_Lord Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Inte dåligt, men jag vet ej om det var smart och köpa en holiday rare nu så mycket dem sjunker... Och dem sjunker innu, dagligen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithrils Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Inte dåligt, men jag vet ej om det var smart och köpa en holiday rare nu så mycket dem sjunker... Och dem sjunker innu, dagligen.de kommer stiga snart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morrowind_Lord Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Ohh ja, men hur "snart"? Om det kommer mer idiot updates så kommer den bara sjunka mer, jag skulle behållt pengarna tills jag såg säkert att purple går upp i pris. Kolla själv på santa hat, för en månad sen var dem 24-26m nu är dem 16,5-17,5m, vet ej hur det ligger till med p hats dess värre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
razmus8899 Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 jag har ett bra tips OM nu är member och alchar med high alchemydå ska du skaffa bowstring och yew long bow (u) lika många som du har nats sätt i hop dom inte natzen sen är det bara att orka hålla på min kompis skaffa allt av det han fick 5mil :) :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookiePking Skrivet 28 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2008 lol? ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookiePking Skrivet 28 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2008 lol? ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheOracle Skrivet 28 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2008 Mith. Alvarligt du har gjort 3 trådar om ditt j*vla acc. Sluta spamma med att du är rik! vi fattar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 29 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2008 Mith. Alvarligt du har gjort 3 trådar om ditt j*vla acc. Sluta spamma med att du är rik! vi fattar :lol: Mith, vi vet att du är rik, och har en massa av allt, men du behöver inte spela herr *Princip :S Näda, men snygg stat och bank du har. Bättre än mig ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 29 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2008 Min bank http://img257.imageshack.us/img257/7504/fr...ebananeriv0.png Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordFelix Skrivet 30 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2008 Hehe ok men jag är rikare hahah cookie smacher roligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fsecure Skrivet 1 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2008 :gitarr: Skriv PM till mig så kan ni få runescape cheat :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg