Gäst Bountyhunter Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 Vill nån va med i mitt avatar-team? Skicka in en bild jag måste godkänna innan ni är med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 Men du är med i vårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 jag vet men jag vill ha ett till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sacha Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 jag vet men jag vill ha ett till! kan ni hjälpa mig yoto har gjort en avatar till mej men det går inte att få in den hur ska jag göra .när jag skriver namnet på den och sen trycker uppdatera så kommer bara min gamla avarat upp den med sonic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 Du ahr ju den nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sacha Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 Du ahr ju den nu! jag har sonic avatarn nu ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 Eeehhh Nej du har SplinterCell och så står det Sacha med häftig text! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sacha Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 tack yoto jag skickar poängen .det blev visst lite strul här men nu har jag avararn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 Eeehhh Nej du har SplinterCell och så står det Sacha med häftig text! Tack då! Jag har gjort den! Schyst att du säger häftig text. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 Jag har mitt Photoshop på en anna dator som är skitseg så det är värsta jobbigt om jag vill rita nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 (redigerat) Denna länk innehåller en mkt snygg grej tilll PS! Redigerat 12 Mars 2004 av YoTo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 Denna länk innehåller en mkt snygg grej tilll PS! Det med blodet var häftigt men ögonen var ingen nyhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.