Hoppa till innehåll

Wii Frågor

Vendetta

Rekommendera inlägg

Ooh, va bra! :D

Gött att det var gratis!

Laddade ner det nu, ska köpa Wii imorn :)

Jag som också tänkte se och allt.. Och sen upptäcker man att man inte har en SD korts läsare på datorn ^^

Vad kostar ett SD kort? typ 300:-?

Runt 249-400 för ett 1gb/2gb's kort. Men du måste ha en sak på datorn så att du kan stoppa in det nånstans, som jag inte har. Annars får du köpa en SD korts läsare som man kopplar in från nånstans.

Jag kan nog det, har massa olika uttag... (advancerad data ^^)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vet inte säkert men tror att man kan se på film om man chippar wiiet

men super mario galaxy är ett måste och jag rekomenderar super smash bros brawl när det kommer ut (har haft ssbm i 3 år inte tröttnat än =D) och dragon ball z budokai tenkaichi 3 när det kommer ut =D 2an var roligt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men vad är det med folk här? ._. Läs igenom tråden! Om du chippar Wii'et.. Så är enda skillnaden att du kan ladda ner Wii spel och lägga på Wii'n.

TheChosenOne: Skrev fel där, skulle vara "Men jag har ingen aning vars man köper det".

CrossFall: Vad menar du? Man kan inte föra över någonting till Wii hårddisken, om du trodde det. Och även om man kunde så skulle den inte klara så mycket precis.. Eftersom Wii ligger inte samma stsup som PS3 och Xbox som är lite av en multi-media maskin med stor hårddisk där du kan frakta över allt och kolla på det på konsollen.

Enda sättet för Wii är ett SD kort ^^

Redigerat av Odet
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...