Hoppa till innehåll

Behöver Hjälp...

Nathaliie

Rekommendera inlägg

har spelat KH2 ett tag. gillade det så jag köpte första spelet. började spela idag.. men alltså jag har precis kommit ifrån destiny island. nu är jag på nått ställe där man typ går in i del 1,2,3 och 4... dörrarna är låsta på vissa ställen m.m. jag kommer inte till 4:an.

och på vissa ställen så precis när jag går in genom en dörr så ser jag kalle & långben komme in. men jag kan inte få tag på dom:S

kan nån hjälpa mig?

vore nice.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

har spelat KH2 ett tag. gillade det så jag köpte första spelet. började spela idag.. men alltså jag har precis kommit ifrån destiny island. nu är jag på nått ställe där man typ går in i del 1,2,3 och 4... dörrarna är låsta på vissa ställen m.m. jag kommer inte till 4:an.

och på vissa ställen så precis när jag går in genom en dörr så ser jag kalle & långben komme in. men jag kan inte få tag på dom:S

kan nån hjälpa mig?

vore nice.

Stället du är på heter Traverse Town. Jag förstod inte hur du menade riktigt men om jag fattade rätt så tror ja att du ska springa in där dom kom ut senast. Håll på så ändå till du kommer till bossen: Guard Armor.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...