stylarn Skrivet 26 December 2007 Rapport Skrivet 26 December 2007 1 när man ska få in spel på psp kan det då vara cso fil elr måste det vara iso? 2 iså fall vilken map ska den läggas in? 3 när man lägger in film kan man få in svenskt tex när det är det när man spelar upp den på dvd men inte i psp? :D skulle vara vara väldigt tacksam för svar :D
ggdover Skrivet 28 December 2007 Rapport Skrivet 28 December 2007 1.Det beror lite på vilken deviehook du har. Men oftast så Ja, det funkar 2.Du ska göra en mapp som du ska lägga filerna i. Mappen ska heta "ISO" för iso spel/filer & "CSO" för cso spel/filer. Gör mappen precis när du har gått in på pspet från datan (Den här datorn/Memory Stick (?:) (?=man har alltid olika beroende på skiv läsare, hårddiskar m.m. 3.Tyvärr måste det vara in bränd text på filmen :( :( Hoppas svaren gjorde nytta. Ledsen att jag inte kunde ge så bra svar på första frågan :( . Men om du vill veta mer om deviehook så skicka ett meddelande eller lägg upp en tråd med frågorna så svara jag på dem jag kan!! :D
Rekommendera inlägg