Visualize Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 Jag köpte Need For Speed Underground 2 idag till PC, men när jag ska spela vägrar det starta. Installationen gick bra, utan några som helst problem, men när jag väl ska spela så kommer bara rutan upp med den där tjejen på, sedan händer inget mer. Någon som har något förslag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xnx Skrivet 4 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2008 Det kan vara repor på skivan, eller så har din dator inte det pogram som krävs. Eller så kan det vara fel på spelet. Need for speed underground 2 är ganska gammalt spel kom ut 2004. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarace Skrivet 10 December 2009 Rapport Dela Skrivet 10 December 2009 hej, kan ni säga koden man ska skriva in i början när man installerar spelet :thanks: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 10 December 2009 Rapport Dela Skrivet 10 December 2009 hej, kan ni säga koden man ska skriva in i början när man installerar spelet :thanks: §3.7 - Allt prat om piratkopiering är strängt förbjudet. Fråga inte, hjälp inte! Detta innefattar cd-nycklar och fildelningsprogram/sajter där upphovsrättsskyddat material sprids eller finns tillgängligt. nej här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarace Skrivet 11 December 2009 Rapport Dela Skrivet 11 December 2009 hej, kan ni säga koden man ska skriva in i början när man installerar spelet :thanks: §3.7 - Allt prat om piratkopiering är strängt förbjudet. Fråga inte, hjälp inte! Detta innefattar cd-nycklar och fildelningsprogram/sajter där upphovsrättsskyddat material sprids eller finns tillgängligt. nej här Jag fattar inte vad du snackar om, jag har spelet men har glömt koden bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 11 December 2009 Rapport Dela Skrivet 11 December 2009 står i instruktions boken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
99z Skrivet 29 December 2009 Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 F@n i he*vte koden ståre på baksidan av manualen J*VLA pucko.PS lägg dig inte i!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 29 December 2009 Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 Jag köpte Need For Speed Underground 2 idag till PC, men när jag ska spela vägrar det starta. Installationen gick bra, utan några som helst problem, men när jag väl ska spela så kommer bara rutan upp med den där tjejen på, sedan händer inget mer. Någon som har något förslag? 1. Är du säker på att du "köpte" det? ;) 2. Kolla canyourunit.com om din dator klarar systemkraven. 3. Ominstallera. 4. Funkar det fortfarande inte så ring support eller byt det där du köpte eller "köpte" det :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.