Hoppa till innehåll

Vad Är Det Här För Spel?


Kartell
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag såg en reseption om detta spel för ett par år sedan ... jag är ganska säker på att det var till denna konsol men ... jaha!

 

Spelet hadde fantsy tema, man slogs med svärd och magi. Om man gjorde elaka saker, som att döda folket i städerna. Desto fulare blev man och folk började spotta åt en och kvinnor och barn sprang från en. Man kunde gifta sig och få barn ... om man var god kunde man få uppdrag och blev attackerad av onda varelser ... jag undrar om någon känner igen denna beskrivning?

 

Min syster fyller år efter nyår och hon beskrev spelet likt det här och eftsom jag kom ihåg att jag sett reseptionen så ... HINT, spelet är mellan -5 år. Alltså mellan 5-0 år, (tror jag)

 

Tacksam för svar, skriv gärna namnet på något spel som ni tycker passar in!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ett citat från xbox hemsida om Fable..:

Fable is a ground-breaking role-playing adventure game from Peter Molyneux, in which your every action determines your skills, appearance, and reputation. Create your life story from childhood to death. Grow from an inexperienced adolescent into the most powerful being in the world. Choose the path of righteousness or dedicate your life to evil. Muscles expand with each feat of strength; force of will increases with each work of wit. Obesity follows gluttony, skin tans with exposure to sunlight and bleaches bone-white by moonlight. Earn scars in battle and lines of experience with age. Each person you aid, each flower you crush, each creature you slay, will change this world forever

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej sorry det är INTE fable. Det är likt det håller jag till 100% med. Det spelet jag menar är mycket sämmre grafik och är äldre ...

 

Är ni säkra på att ni inte vet något mer spel som låter som detta? Om det hjälper ... så gick det programet på 1,2 eller 4. Kan gått på 3 med men är inte säker vet att det INTE gick på 5. Men jag tror mäst på att det gick på 1. Så har det programet möjligtvist en hemsida så att jag kan hitta spelet?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror också jag sett det programmet ... de testade spel på en stor tv i ett svart rum med svart speglande golv eller något. Det kan ha varit med i bolibompa! Speltest ... jag tror de testade zelda majora´s mask sammtidigt. Jag ser ju inte på bolibompa så det kan ha hänt att det lagts ner!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...